Aplikacja OnTime w Żywcu i Tomaszowie Mazowieckim
Serwis www oraz aplikacja mobilna OnTime zwiększają komfort podróżowania pasażerom komunikacji miejskiej w miastach Żywiec i Tomaszów Mazowiecki. To w tych miejscowościach pasażerowie MZK od kilku tygodni mogą oceniać nowinkę zaproponowaną przez bydgoski PIXEL. OnTime umożliwia między innymi sprawdzenie teoretycznego rozkładu jazdy, jak również na podstawie monitorowania bieżącego GPS pojazdu, informuje o rzeczywistym czasie odjazdu autobusu.
Aplikacja OnTime jest elementem Centralnego Systemu Informacji Pasażerskiej CeSIP, systemu, który przeznaczony jest do nadzorowania floty pojazdów oraz do kompleksowego zarządzania informacją pasażerską w czasie rzeczywistym. Dzięki OnTime, to pasażer ma możliwość śledzenia przy pomocy swojego smartfona, jak rzeczywiście rysuje się harmonogram odjazdu na poszczególnych przystankach w swoim mieście. Bez wychodzenia z domu, użytkownik aplikacji dowie się o opóźnieniach na trasie czy znajdzie alternatywną do tej z opóźnieniem.
Aplikacja OnTime to nie tylko informacja pasażerska w czasie rzeczywistym. Autorzy oprogramowania wpisując się w ideę działania na rzecz poprawy komfortu podróżowania, stworzyli moduł, służący do zgłaszania problemów w przestrzeni miejskiej, w tym sferze transportu publicznego. Pasażer bądź kontroler (w zależności od tego czy aplikacja została wdrożona do użytku powszechnego czy wewnętrznego) widząc jakieś awarie, akty wandalizmu, zgłasza problem poprzez wybór z uprzednio zdefiniowanej listy kategorii problemu. Typ problemu można opisać tekstowo, a następnie opcjonalnie przypiąć zdjęcia (bezpośrednio z aparatu lub z pamięci telefonu). Następnym krokiem jest wskazanie lokalizacji problemu. Po określeniu miejsca, zgłaszający zdarzenie oczekuje informacji zwrotnej na podany numer telefonu bądź adres e-mail. W końcowym etapie zgłoszenia następuje podsumowanie. Sygnał trafia do właściwego modułu w systemie CeSIP.
By uzyskać więcej informacji, zachęcamy do kontaktu z naszym działem handlowym.