Rejestrator PVR (Pixel Video Recorder)

Rejestrator PVR (Pixel Video Recorder)

Zaprojektowany i produkowany w Pixel, rejestrator cyfrowy PVR to jednostka centralna profesjonalnego systemu monitoringu wizyjnego. Jego wykonanie i rozbudowana funkcjonalność została podporządkowana specyficznym warunkom pracy oraz oczekiwaniom użytkowników pojazdów komunikacji pasażerskiej. Główne cechy tego urządzenia to: obsługa urządzenia i podgląd nagrań na ekranie dotykowym oraz zapis obrazu jednocześnie z 14 kamer IP na dyskach twardych instalowanych wewnątrz urządzenia w obudowach antywstrząsowych.

Urządzenie pozwala na nagrywanie 2 strumieni audio. Obraz jest rejestrowany w skompresowanych plikach w formatach MPEG-4, H.264, w rozdzielczości 1280 x 1024 do 30 kl/s dla pojedyńczej kamery. Rejestracja może być prowadzona w trybie ciągłym, alarmowym i według harmonogramu. Bardzo przydatnym rozwiązaniem jest odtwarzanie wszystkich kanałów jednocześnie, gdy zachodzi potrzeba sprawdzenia nagrań z kilku kamer.

Podstawowe cechy i funkcjonalności rejestratora PVR:

– Obsługa do 4 dysków twardych (2TB)
– Ochrona danych nagranych w trybie alarmowym (zabezpieczenie przed ich skasowaniem) oraz z wykorzystaniem detekcji ruchu,
– Graficzny znak wodny widniejący na odtwarzanym materiale jako zabezpieczenie przed modyfikacją,
– Współpraca z komputerem pokładowym w celu wyszukiwania nagrań po numerze linii, kierunku, przystanku, pozycji GPS,
– Przesyłanie nagrań do systemu centralnego poprzez zdalne kopiowanie poprzez sieć WiFi, GSM oraz na nośniki USB,
– Zdalny podgląd obrazu z zainstalowanych kamer w pojeździe poprzez sieć GSM,
– Funkcja pre definiowanego czasu działania po wyłączeniu stacyjki,
– Podłączenie kamery cofania uruchamiającą się podczas włączenia biegu wstecznego
– Obudowa pasywna (chłodzenie bez wentylatorowe), również w zabudowie RACK
– Wbudowane interfejsy: 2xRS-232, RS422, RS-485, IBIS, CAN, ETHERNET, wejścia czujników: tachometr, otwartych drzwi, 2xUSB 2.0, 2xUSB 3.0, HDMI, VGA,
– Sygnalizacja poprawnego działania systemu i zgłaszanie błędów np. awaria dysku lub kamer.